Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Voor uw bedrijf is het zeer belangrijk om bij een zoekopdracht zo hoog mogelijk te komen op bijvoorbeeld Google, Yahoo en Bing. Het streven is ook om bij een zoekopdracht op één of meerdere zoekwoorden, gerelateerd aan uw branche, teruggevonden te worden. Op die manier kunnen bezoekers uw website makkelijker vinden en zult u meer verkeer naar uw website krijgen.

Linkbuilding

Een andere manier van SEO is linkbuilding. Door middel van linkbuilding gaan we links naar uw website creëren. Hoe meer links naar uw website hoe beter uw website bij de zoekmachines gewaardeerd wordt. Op die manier komt u weer hoger in de zoekresultaten van de verschillende zoekmachines.

Uitgebreide bezoekersstatistieken

Meten is weten. Er worden uitgebreide bezoekersstatistieken op uw website geïnstalleerd. Op deze manier kunt u zien hoe vaak uw website wordt bezocht en hoe lang bezoekers op uw pagina blijven. Ook kunt u zien waar uw bezoekers vandaan komen en welke zoekwoorden ze gebruiken. Met deze gegevens kunt u uw website steeds beter optimaliseren.

Zoekwoord analyse

Met welke zoekwoorden trekt u de meeste bezoekers en wat doet uw concurrentie? Welke zoekwoorden genereren de meeste bezoekers? Met behulp van diverse programma’s en analysetools worden de kansen voor een optimale ranking met de meeste klikken in Google gemeten en bepaald.

‘On page’ aanpassingen

De gekozen zoekwoorden worden op de juiste wijze in de pagina’s toegepast. U krijgt per pagina het advies hoe de titels, omschrijvingen, koppen, URL’s en teksten het best kunnen worden herschreven om een zo hoog mogelijk resultaat in Google te behalen. Mocht u daar de voorkeur aan geven kunnen wij, tegen meerprijs, uw teksten herschrijven.

Google webmasterhulpprogramma’s

Uw website wordt aangemeld bij een speciaal onderdeel van Google, de webmasterhulpprogramma’s. Hier kunnen we precies aangeven hoe de zoekmachine de website het best kan indexeren om binnen Google een zo hoog mogelijke score te halen.

Website prestatie analyse

Hoe beter uw website presteert, denk hierbij onder andere aan de snelheid, hoe beter dit voor uw positie in Google is. Door middel van diverse tests wordt de prestatie gemeten en eventueel daar waar nodig verbeterd.

‘off page’ aanpassingen

Hierbij wordt gekeken naar het aantal inkomende links op uw website en hoe dit eventueel verbeterd kan worden. Wat doet uw concurrentie goed, wat kan beter en hoe kunt u dat op uw website toepassen?